Η FedEx πιέζει για αλλαγή του ονόματος της ομάδας του NFL Washington Redskins που χορηγεί

Η εταιρεία ταχυμεταφορών FedEx, η οποία αναπτύχθηκε εν μέσω της πανδημίας του κορωνοϊού και η οποία έχει επενδύσει 205 εκατομμύρια δολάρια για να αγοράσει τα δικαιώματα διαφήμισης στο στάδιο της ομάδας του NFL (National Football League) Washington Redskins, ζητά από την ομάδα να αλλάξει το όνομά της, καθώς ορισμένοι υποστηρίζουν ότι το όνομα διχάζει υποτιμώντας τους γηγενείς αμερικανούς.

Η FedEx είναι ο πιο σημαντικός συνεργάτης της ομάδας που έχει λάβει θέση για αλλαγή ονόματος. Αγόρασε τα δικαιώματα ονομασίας στο γήπεδο το FedEx Field το 1998 για 205 εκατομμύρια δολάρια σε μια συμφωνία που διαρκεί έως το 2025. Ο Frederick Smith, διευθύνων σύμβουλος της FedEx, είναι μέτοχος μειοψηφίας στην ομάδα.

Νωρίτερα αυτήν την εβδομάδα, μια ομάδα επενδυτών πίεσε δημοσίως μεγάλες εταιρείες όπως την Nike την FedEx και την Pepsi για να διακόψουν τις σχέσεις με την ομάδα λόγω ονόματος. Οι ιθαγενείς Αμερικανοί έχουν εναντιωθεί στο όνομα από τη δεκαετία του 1960.

Αλλά τις τελευταίες εβδομάδες η πίεση να αλλάξει το όνομα έχει αυξηθεί καθώς πολλοί παίκτες του NFL έχουν γίνει ολοένα και πιο ειλικρινείς σχετικά με τον ρόλο του NFL σε φυλετικά ζητήματα μετά τον θάνατο του Τζορτζ Φλόιντ.

Οι αναφορές στον ιδρυτή της ομάδας Τζορτζ Πρέστον Μάρσαλ, ο οποίος είναι και ο νονός καθώς βάφτισε την ομάδα το 1933, απομακρύνθηκαν από τα ομαδικά αντικείμενα της ομάδος τον περασμένο μήνα, επειδή ήταν υποστηρικτής του φυλετικού διαχωρισμού.

Πάντως, ο μεγαλομέτοχος και ιδιοκτήτης της Washington Redskins, επιχειρηματίας Daniel Snyder είχε δηλώσει το 2013 ότι δεν θα αλλάξει ποτέ το όνομα. «Δεν θα αλλάξουμε ποτέ το όνομα», είχε δηλώσει ο Snyder στην USA Today το 2013. «Είναι τόσο απλό. ΠΟΤΕ – μπορείτε να το γράψετε και με BOLD. “