Σε θέση μάχης βρίσκονται οι ισχυροί κατασκευαστικοί και ενεργειακοί όμιλοι, που διεκδικούν συμβάσεις που υπερβαίνουν τα δέκα δισεκατομμύρια ευρώ από το πρόγραμμα δημόσιων έργων και τη διαχείριση σκουπιδιών.
Το πακέτο είναι τεράστιο και γι’ αυτό η κυβέρνηση δεν επιθυμεί σε καμία περίπτωση να ξεσπάσει εμφύλιος στη διαπλοκή γιατί μία τέτοια εξέλιξη θα προκαλούσε παράπλευρες απώλειες.
Για να ξέρετε τι ακριβώς συμβαίνει σάς ενημερώνω εγκύρως ότι οι συμμαχίες έχουν διαμορφωθεί τόσο για τους μεγάλους αυτοκινητόδρομους όσο και για τα έργα υποδομής.
Ξεκαθαρίζει επίσης το τοπίο για τους κατασκευαστικούς ομίλους οι οποίοι θα κατέβουν στον διαγωνισμό για τη διαχείριση της Αττικής Οδού, που θα πραγματοποιηθεί τον Απρίλιο.
Στον χρυσοφόρο τομέα της διαχείρισης σκουπιδιών έχει προστεθεί και νέος ισχυρός παίχτης, με δύναμη κρούσης στα Μέσα Ενημέρωσης, ανατρέποντας τις διαμορφωμένες ισορροπίες.
Το ίδιο συμβαίνει και με τον διαγωνισμό για τη διαχείριση της Αττικής Οδού, στον οποίο θα συμμετέχει εταιρεία ενός κορυφαίου παράγοντα στον χώρο της ενέργειας η οποία το τελευταίο διάστημα παίζει δυνατά και στα δημόσια έργα.
Εντύπωση πάντως προκαλεί η ενότητα γραμμής που έχουν διαμορφώσει σχεδόν οι περισσότεροι κατασκευαστικοί όμιλοι απέναντι στους Ολλανδούς του Ακτωρα.
Η διοίκηση του Ομίλου αδυνατεί να αντιμετωπίζει το μπαράζ επιθέσεων και χάνει κατά κράτος τη μάχη της επικοινωνίας, με αποτέλεσμα να εκτίθεται σε πολλαπλούς κινδύνους.