Η Vodafone πιστεύει στη συνδρομητική τηλεόραση και εμπλουτίζει το μπουκέτο των παρεχομένων υπηρεσιών με την αποκλειστική συνεργασία της με την HBO και την πρόσβαση στην αντίστοιχη πλατφόρμα της Amazon (Amazon Prime Video). Στόχος της είναι ο σχεδόν διπλασιασμός της συνδρομητικής της βάσης σε 200.000 συνδρομητές τον επόμενο χρόνο (2021) από περίπου 120.000 που έχει σήμερα.
Αυτό ανακοίνωσε σήμερα ο πρόεδρος και διευθύνων σύμβουλος της Vodafone Ελλάς, Χάρης Μπρουμίδης κατά την παρουσίαση των νέων συνεργασιών της εταιρείας.
Στη σύντομη ομιλία του ο ίδιος εστίασε στη στρατηγική της Vodafone στη συνδρομητική τηλεόραση – που στηρίζεται σε δύο άξονες α) στην παροχή καλού περιεχομένου και β) στις δυνατότητες πρόσβασης από όλους – και στο ότι η εταιρεία επενδύει σε αυτό το τμήμα της αγοράς και θα υπάρξουν νέες ανακοινώσεις σε τακτά χρονικά διαστήματα στο μέλλον.
Οι δηλώσεις Μπρουμίδη:
«Σήμερα είμαστε πολύ χαρούμενοι γιατί κάνουμε ένα ακόμα βήμα στην προσπάθεια που ξεκινήσαμε πριν από μερικά χρόνια για να έχουμε μια τηλεοπτική πλατφόρμα, ένα τηλεοπτικό περιεχόμενο, το οποίο είναι πολύ κοντά στις σύγχρονες ανάγκες. Όπως, ίσως θυμάστε, πριν από λίγα χρόνια μέσα από την εξαγορά της Hellas on Line αποκτήσαμε μία πλατφόρμα τηλεόρασης. Τότε, οι συνδρομητές ήταν 35.000 ενώ μετά από δύο χρόνια το 2017 οι συνδρομητές αυξήθηκαν σε 60.000 ενώ σήμερα έχουμε ξεπεράσει τους 120.000. Πιστεύαμε πάντα, ότι για να έχεις πετυχημένο πρόγραμμα τηλεόρασης πρέπει να έχεις πολύ καλό περιεχόμενο και μία πλατφόρμα δίνει τη δυνατότητα σε όλους κάτω από τις οποιεσδήποτε συνθήκες ανεξάρτητα από τα δίκτυα και του πως καταναλώνεται ο περιεχόμενο είτε μέσα από σταθερή σύνδεση είτε μέσα από κινητές επικοινωνίες να μπορεί κάποιος να έχει πρόσβαση. Σήμερα, είμαστε πολύ χαρούμενοι γιατί μπορούμε να ανακοινώσουμε ότι αυτό που έχουμε χαράξει ως στρατηγική, για το πάρα πολύ καλό περιεχόμενο, να το εμπλουτίσουμε με περιεχόμενο το οποίο θα είναι αποκλειστικά στο Vodafone TV και με άλλες δυνατότητες που έχουν να κάνουν με την πρόσβαση στις τηλεοπτικές πλατφόρμας από όλους και σε κάθε περιπτωση. Δεν σταματάμε όμως. Για το επόμενο διάστημα, σε τακτά χρονιά διαστήματα θα έχουμε ανακοινώσεις . Ο επόμενος μας στόχος είναι να φθάσουμε στους 200.000 συνδρομητές από 120.000 που είμαστε σήμερα και πιστεύω ότι έχουμε τις δυνατότητες και το περιεχόμενο για να το πετύχουμε.»
Ακολούθησε ο Άρης Γεωργακόπουλος, διευθυντής καταναλωτικών προϊόντων, ο οποίος εξήγησε ότι η Vodafone ακολουθεί τις ανάγκες των πελατών της, οι οποίοι 7 στους 10 θέλουν περιεχόμενο on demand και επιλέγουν κατά προτεραιότητα τις εξής θεματικές ενότητες:
ταινίες, τηλεοπτικές σειρές, ντοκυμαντέρ, αθλητικά, παιδικά, ειδησεογραφικα, μουσικά, lifestyle.
Έτσι, η Vodafone προχώρησε στην αποκλειστική συνεργασία με την HBO και την συμφωνία πρόσβασης στην πλατφόρμα της Amazon. Το νέο περιεχόμενο διατίθεται στην ίδια τιμή που διατίθεται και τώρα οι υπηρεσίες της Vodafone TV (9,40 ευρώ ανά μήνα) – περιλαμβάνεται και ο αποκωδικοποιητής- ενώ η πλατφόρμα της Amazon διατίθεται στην ίδια τιμή 5,99 ευρώ το μήνα, που διατίθεται η υπηρεσία της Amazon στην Ελλάδα.
Ακολουθεί η ανακοίνωση της εταιρείας:
Game of Thrones, Sopranos, Sex and the City, The Outsider, Avenue 5 και όλες οι σειρές που άλλαξαν την ιστορία της τηλεόρασης, μαζί με τις νέες επιτυχίες της HBO, παίζουν στο VodafoneTV, το οποίο διατίθεται πάνω από όλα τα δίκτυα, με ειδικό μενού για παιδιά και πρόσβαση στο Amazon Prime Video.
Η Vodafone Ελλάδας ανακοίνωσε την έναρξη αποκλειστικής συνεργασίας με την HBO στην Ελλάδα, μέσα από το VodafoneTV, το οποίο γίνεται το «Σπίτι της HBO» στη χώρα μας, προσφέροντας στους συνδρομητές δωρεάν πρόσβαση στις κλασικές και βραβευμένες σειρές που άλλαξαν την ιστορία της τηλεόρασης, αλλά και σε όλες τις νέες επιτυχίες της HBO, οι οποίες θα προβάλλονται αποκλειστικά στο Vodafone TV και σε Α’ προβολή.
Επιπλέον, το Vodafone TV εγκαινιάζει την εμπορική του διάθεση σε όλους τους καταναλωτές, ανεξαρτήτως δικτύων και τεχνολογιών. Έτσι απαντά στην ανάγκη του θεατή να διατηρεί παράλληλα πολλαπλές συνδρομές, προκειμένου να απολαμβάνει το αγαπημένο του τηλεοπτικό περιεχόμενο με όλα όσα θέλει και χρειάζεται, όποια στιγμή και από οποιαδήποτε συσκευή τα θέλει.
Το Vodafone TV, αποκλειστικό «Σπίτι της HBO» στην Ελλάδα
Η HBO (Home Box Office), μια από τις πιο καινοτόμες και δημοφιλείς εταιρείες στον κόσμο και η παλαιότερη και πιο επιτυχημένη υπηρεσία συνδρομητικής τηλεόρασης κατέκτησε μέσα στα χρόνια την κορυφή του περιεχομένου ψυχαγωγίας και εξελίχθηκε στο σπίτι των πιο πολυσυζητημένων & ποιοτικών shows παγκοσμίως, με τους μεγαλύτερους stars να μεταπηδούν από το Χόλυγουντ στις σειρές της.
Όλοι οι συνδρομητές του VodafoneTV μπορούν πλέον να απολαύσουν το πρόγραμμα της HBO, που περιλαμβάνει τις πολυβραβευμένες σειρές διεθνώς, όπως Game of Thrones, The Sopranos, Sex and the City, Girls, Boardwalk Empire, αλλά και τις πιο δημοφιλείς και συναρπαστικές σειρές που άλλαξαν και εξακολουθούν να διαμορφώνουν την ιστορία του περιεχομένου ψυχαγωγίας, όπως Westworld, Euphoria, Sharp Objects, The Night Of, True Detective κ.α.
Παράλληλα, κάθε μήνα, ο ανεξάντλητος On Demand κατάλογος του VodafoneTV θα υποδέχεται αποκλειστικά στην Ελλάδα τις πολυαναμενόμενες σειρές της HBO, όπως το The Outsider με τον Ben Mendelsohn και τον Jason Bateman, το Avenue 5 με τον αγαπημένο Hugh Laurie σε κωμικά διαγαλαξιακά ταξίδια, το βασισμένο στο δημοφιλές, ομώνυμο μυθιστόρημα του Philip Roth The Plot Against America με τον John Turturro και τη Winona Ryder, το The Undoing της Susanne Bier με τη Nicole Kidman και τον Hugh Grant που αναμένεται να μονοπωλήσει τα μελλοντικά βραβεία, αλλά και πολλές ακόμη εκπλήξεις, λίγες μόλις ώρες μετά την επίσημη πρεμιέρα τους στην Αμερική!
Και φυσικά οι εκπλήξεις δεν σταματούν εκεί, καθώς οι μίνι σειρές, τα ντοκιμαντέρ, οι ταινίες, τα docu-series και όλο το περιεχόμενο της HBO θα ενημερώνεται συνεχώς με νέες ανατρεπτικές προτάσεις, στην ειδική On Demand κατηγορία του Vodafone TV.
O Casey Bloys, President, Programming της HBO, δήλωσε: «Είμαστε ενθουσιασμένοι που η νέα και συναρπαστική συνεργασία με τη Vodafone Ελλάδας δίνει πλέον τη δυνατότητα στους Έλληνες καταναλωτές να απολαμβάνουν όλο το νέο περιεχόμενό μας – για το οποίο είμαστε υπερήφανοι, αλλά και φυσικά να ανακαλύψουν το περιεχόμενο που αγαπήσαμε μέχρι σήμερα».
Ο εμπορικός διευθυντής καταναλωτικών προϊόντων της Vodafone Ελλάδας, Άρης Γεωργόπουλος δήλωσε: «Ο μεγαλύτερος On Demand κατάλογος περιεχομένου της ελληνικής αγοράς ενισχύεται ακόμη περισσότερο. Το Vodafone TV εμπλουτίζεται με περισσότερες επιλογές από μια τεράστια γκάμα βραβευμένου, πολυσυζητημένου και ανατρεπτικού περιεχομένου και γίνεται το αποκλειστικό Σπίτι της HBO στην Ελλάδα, με απεριόριστες επιλογές σε σειρές, ταινίες, ντοκιμαντέρ, ψυχαγωγικές εκπομπές και όχι μόνο. Μέσα από την αποκλειστική μας συνεργασία με την HBO, υλοποιούμε τη στρατηγική μας για μια σύγχρονη υπηρεσία περιεχομένου για να απολαμβάνει κανείς ό,τι θέλει, όποια στιγμή κι από οποιαδήποτε συσκευή θέλει».
Το Vodafone TV διατίθεται πάνω από όλα τα δίκτυα και προσφέρει πρόσβαση στο Amazon Prime Video
Η Vodafone ανακοινώνει την εμπορική διάθεση του VodafoneTV σε όλους τους καταναλωτές, ανεξαρτήτως δικτύων και τεχνολογιών. Έτσι, οι πελάτες όλων των δικτύων τηλεπικοινωνιών της Ελλάδας θα μπορούν να απολαμβάνουν το ανανεωμένο Vodafone TV, μέσω μίας ενιαίας υπηρεσίας, που διατίθεται με ευέλικτο κι εύκολο τρόπο. Μάλιστα, η τιμή της υπηρεσίας διατηρείται σταθερή στα 9,40 ευρώ ανά μήνα, στην οποία περιλαμβάνεται και ο αποκωδικοποιητής, προκειμένου όλοι οι καταναλωτές να έχουν πρόσβαση, στο νέο αναβαθμισμένο περιεχόμενο του VodafoneTV.
Και εγκαινιάζει αυτήν τη νέα εποχή, ξεκινώντας από την πρωτοποριακή πλατφόρμα περιεχομένου Amazon Prime Video, η οποία καθίσταται διαθέσιμη μέσα από το Vodafone TV. Παράλληλα, το Vodafone TV προσφέρει το ειδικό μενού Vodafone TV Kids, με περιβάλλον και περιεχόμενο ειδικά σχεδιασμένο για παιδιά, καθώς και με πρωτοποριακές δυνατότητες γονικού ελέγχου. Μάλιστα,σύντομα το Vodafone TV θα γίνει διαθέσιμο και μέσω smartTVapp.