Η Cosmote συμμορφώθηκε μετά τη σύσταση του Συνηγόρου του Καταναλωτή

H Ανεξάρτητη Αρχή “Συνήγορος του Καταναλωτή”, με το από 9 Απριλίου 2020 έγγραφό της προς τους παρόχους υπηρεσιών ηλεκτρονικών επικοινωνιών ζήτησε να διασφαλίσουν ότι όλοι οι συνδρομητές τους, ανεξάρτητα από το είδος της σύνδεσής τους και από το οικονομικό τους πρόγραμμα, μπορούν να αποστέλλουν δωρεάν sms μηνύματα προς τον ειδικό αριθμό 13033, εξασφαλίζοντας την κατ’ εξαίρεση μετακίνησή τους.
Επίσης ζήτησε να μη χρεώνονται οι κλήσεις προς τον αριθμό 10306 (τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης) και να απέχουν από οποιεσδήποτε ενέργειες προσωρινής ή και οριστικής φραγής των υπηρεσιών τους για όσο διάστημα διαρκούν τα ειδικά μέτρα περιορισμού μετακινήσεων προς αντιμετώπιση του κινδύνου διασποράς του κορωνοϊού COVID-19.

Έτσι και η Cosmote η οποία δεν επέτρεπε σε χρήστες καρτοκινητής τηλεφωνίας με αρνητικό υπόλοιπο να στέλνουν το συγκεκριμένο μήνυμα με την από 14 Απριλίου 2020 επιστολή της ενημέρωσε την Αρχή για τα κάτωθι:
– Η COSMOTE παρέχει δωρεάν το μήνυμα προς τον αριθμό 13033 σε όλους τους συνδρομητές της ανεξαρτήτως οικονομικού προγράμματος. Επιπλέον, κατά τη διάρκεια του Σαββατοκύριακου (11-12/4) δόθηκε η δυνατότητα ακόμη και σε συνδρομητές καρτοκινητής τηλεφωνίας με αρνητικό υπόλοιπο, να μπορούν να στέλνουν SMS στο 13033.

– Aπό τις 10 Απριλίου 2020, οι κλήσεις προς τον αριθμό 10306 (τηλεφωνική γραμμή ψυχολογικής υποστήριξης) είναι χωρίς χρέωση (δωρεάν).