Οι ενέργειες της Aegean για να περιορίσει τις οικονομικές επιπτώσεις

Η αεροπορική εταιρεία Aegean, η οποία πλήττεται από την έξαρση του κορονοϊού και τα περιοριστικά μέτρα που όλες οι χώρες και η Ελλάδα λαμβάνουν για να μειωθούν οι μετακινήσεις των πολιτών, προσπαθεί να μετριάσει τις οικονομικές συνέπειες, οι οποίες είναι ήδη μεγάλες για όλες τις αεροπορικές εταιρείες ανά τον κόσμο. Η εταιρεία παρατείνει στους επιβάτες της τη δυνατότητα επανέκδοσης, χωρίς τη σχετική χρέωση αλλαγής των εισιτηρίων, που έχουν εκδοθεί καθώς και για τα νέα.

Έτσι, όσοι επιβάτες κατέχουν εισιτήρια που έχουν εκδοθεί έως και 9 Μαρτίου 2020 προς οποιοδήποτε προορισμό του δικτύου της με ημερομηνία ταξιδίου έως και 30 Απριλίου, έχουν τη δυνατότητα να μεταθέσουν το εισιτήριο τους σε μεταγενέστερη ημερομηνία (μέχρι 20 Οκτωβρίου 2020), χωρίς rebooking fees.

Επιπλέον, η εταιρεία προσφέρει τη δυνατότητα δωρεάν αλλαγής (χωρίς rebooking fees) για όλα τα εισιτήρια της κατηγορίας ναύλου “GoLight” που θα εκδοθούν από τις 10 Μαρτίου έως και τις 31 Μαρτίου, με ημερομηνία ταξιδιού μέχρι τις 20 Οκτωβρίου.

Οι αλλαγές για εισιτήρια που έχουν εκδοθεί απευθείας από την AEGEAN πραγματοποιούνται μέσω του Τηλεφωνικού Κέντρου 24ωρης λειτουργίας (T: 801 11 20000, +30 210 626 1000), ενώ για τα εισιτήρια που έχουν εκδοθεί μέσω ταξιδιωτικών γραφείων, οι επιβάτες παρακαλούνται να επικοινωνήσουν με τα σημεία πώλησης.

Η AEGEAN παραμένει σε επικοινωνία με τον Εθνικό Οργανισμό Δημόσιας Υγείας (ΕΟΔΥ) και τις αρμόδιες αρχές σε σχέση με θέματα που αφορούν στον κοροναϊό (Covid-19) και έχει ήδη εντατικοποιήσει τα προληπτικά μέτρα που εφαρμόζει, όπως αναφέρεται ήδη και σε προηγούμενες ανακοινώσεις.