Προς τροποποίηση η διαφήμιση της Hellmann’s (Unilever) λόγω παραπλάνησης

Οι τρεις ελληνικές εταιρείες που προσέφυγαν στο «Συμβούλιο Ελέγχου Επικοινωνίας» (ΣΕΕ) και ζήτησαν να τροποποιηθεί η διαφήμιση της μαγιονέζας Hellmann’s της εταιρείας Unilever για λόγους παραπληροφόρησης και παραπλάνησης του κοινού, κέρδισαν την προσφυγή. Πρόκειται για τις εταιρείες «Κύκνος», «Παπαδημητρίου» και «Mediterranean Foods», όλες μέλη της πρωτοβουλίας «ΕΛΛΑ-ΔΙΚΑ ΜΑΣ».
Σύμφωνα με την προσφυγή, η Hellmann΄s μέσω αστεϊσμού και του μηνύματος «Όλα ελληνικά πχια», επιχείρησε να περάσει στο μυαλό του μέσου καταναλωτή την ιδέα/εικόνα/σκέψη ότι αφενός η Hellmann’s αποτελεί ελληνική ανακάλυψη και αφ’ ετέρου ότι τα διαφημιζόμενα προϊόντα παρασκευάζονται στην Ελλάδα με ελληνικά συστατικά, κάτι που δεν ισχύει και μεταφέρεται με δόλιο τρόπο στον καταναλωτή, με αποτέλεσμα την παραπλάνησή του.
Οι καταγγέλλουσες εταιρείες θεώρησαν ότι το μότο της διαφήμισης είναι μια… «ωδή της τέχνης της παραπλάνησης, αφήνοντας ξεκάθαρα στον καταναλωτή αποτυπωμένη την εντύπωση ότι η ίδια η Hellmann’s είναι ελληνική».
Η Hellmann’s έχει τώρα διορία τρεις ημέρες για να διαμορφώσει την φράση στο τέλος της διαφήμισης ή να την κόψει εντελώς.

και η απάντηση της εταιρείας:

Ελαϊς-Unilever: Μας δικαιώνει η απόφαση της Επιτροπής, αλλάζουμε μόνο μία λέξη