Ο κινεζικός όμιλος Fosun, ο οποίος έχει επενδύσει ατυχώς και στην Ελλάδα, στη Folli-Follie (ενδιαφέρθηκε για άλλες επενδύσεις όπως του Ελληνικού αλλά αποχώρησε και συμμετείχε στον διαγωνισμό πώλησης της Εθνικής Ασφαλιστικής) αγόρασε έναντι 12,7 εκ. ευρώ το εμπορικό σήμα της Thomas Cook, συμπεριλαμβανομένων των λογισμικών, των ονομάτων domain, των λογαριασμών κοινωνικών δικτύων και όλων των αδειών που σχετίζονται με το εμπορικό σήμα. Η συμφωνία συμπεριλαμβάνει και τα εμπορικά σήματα των ξενοδοχειακών αλυσίδων Casa Cook και Cook’s Club, τα οποία υπάρχουν και στην Ελλάδα (Casa Cook Kos, Cook’s Club Hersonissos Crete Hotel κλπ.).
Τώρα, κατά πόσο θα βοηθήσουν τη Fosun εμπορικά σήματα τα οποία έχουν γίνει συννώνυμα της αφερεγγυότητας, είναι κάτι που θα φανεί στο μέλλον.
Για την ιστορία, το εμπορικό σήμα Thomas Cook έχει ιστορία 178 ετών και είναι άρρηκτα συνδεδεμένο με την παγκόσμια τουριστική βιομηχανία. Το Casa Cook είναι ένα βραβευμένο brand boutique ξενοδοχείων που δίνει έμφαση στο design, στο υψηλής ποιότητας φαγητό και στην ευεξία των πελατών του. Το Cook’s Club αποτελεί μια πρωτοπόρα αλυσίδα beach hotels, που σχεδιάστηκε για τη νέα γενιά ταξιδιωτών που αποζητούν διασκέδαση, ζωντανές διακοπές σε ξενοδοχεία που έχουν σύγχρονο και κομψό σχεδιασμό.
Για τη συμφωνία ο πρόεδρος της Fosun Tourism, Qian Jiannong, δήλωσε σχετικά: «Η εξαγορά του παγκόσμιου εμπορικού σήματος της Thomas Cook θα επιτρέψει στην Fosun Tourism να επεκτείνει τις τουριστικές της δραστηριότητες της αξιοποιώντας την ισχυρή δυναμική ανάπτυξης του κινεζικού εξερχόμενου τουρισμού, καθώς και την ισχυρή αναγνωρισιμότητα της επωνυμίας και της Thomas Cook. Επίσης, η διαχείριση των brands Casa Cook και Cook’s Club, θα εμπλουτίσει περαιτέρω την προσφορά επιλογών διαμονής για τουριστικούς προορισμούς από τον Όμιλο, παρέχοντας στους πελάτες της Fosun ποιοτική εμπειρία διακοπών σε ολόκληρο τον κόσμο».