Συμβουλές προς τους συνδρομητές της δίνει η Vodafone για τις προστασία τους από τη λήψη χρεώσιμων συνδρομητικών πενταψήφιων SMS τρίτων εταιρειών. Η διαδικασία διαχείρισης γίνεται μέσα από την εφαρμογή του MyVodafoneApp.
Συγκεκριμένα, όλοι οι συνδρομητές Vodafone (συμβολαίου, καρτοκινητής και καρτοσυμβολαίου) μπορούν μέσα από το My Vodafone app να προχωρούν σε ενεργοποίηση ή απενεργοποίηση της δυνατότητας λήψης μηνυμάτων από τις αριθμοσειρές 19xxx & 54xxx 5ψήφιων SMS. Επιπλέον, στο MyVodafoneapp μπορούν να ενημερωθούν αναλυτικά για τις συγκεκριμένες υπηρεσίες και για όλους τους τρόπους με τους οποίους η Vodafoneτους προστατεύει από αντίστοιχες χρεώσεις σε περίπτωση που δεν τις επιθυμούν.
Η διαχείριση των 5ψήφιων αριθμοσειρών τρίτων εταιρειών γίνεται στο My Vodafon eapp, στο πεδίο Ρυθμίσεις > Διαχείριση 5ψήφιων SMS (τρίτων εταιριών).
Το MyVodafoneApp είναι διαθέσιμο τόσο για android όσο και για iOS συσκευές.
Οι συνδρομητές Vodafoneπου επιθυμούν να χρησιμοποιήσουν άλλους τρόπους διαχείρισης, έχουν τις παρακάτω επιλογές:
– Να στείλουν SMS την εντολή που τους αναφέρεται στο εισερχόμενο μήνυμα και στον αντίστοιχο 5ψήφιο αριθμό. Με αυτόν τον τρόπο η φραγή ενεργοποιείται μόνο στο συγκεκριμένο 5ψήφιο.
– Να καλέσουν στο Τμήμα Εξυπηρέτησης Συνδρομητώντης Vodafone στο 13830 για ιδιώτες συνδρομητές με χρέωση 0,25 ευρώ ανά κλήση και 1399 για Επαγγελματίες, χωρίς χρέωση, αντίστοιχα.
Πρακτικές συμβουλές προστασίας του συνδρομητή
Όλοι οι συνδρομητές Vodafone ενημερώνονται αυτόματα και εντελώς δωρεάν με ένα μη χρεώσιμο SMS μόλις γίνει στον αριθμό τους μία χρέωση από τρίτη εταιρεία για χρήση πολυμεσικής υπηρεσίας. Σε αυτό το μήνυμα ενημερώνουμε τους συνδρομητές μας για τους διαθέσιμους τρόπους ώστε να ενεργοποιούν φραγή στα εισερχόμενα χρεώσιμα συνδρομητικά μηνύματα.
H Vodafone ενθαρρύνει τους συνδρομητές της να μην καταχωρούν τον αριθμό του κινητού τους τηλεφώνου σε ιστοσελίδα ή σε οποιαδήποτε άλλη εταιρεία, αν δεν έχουν πρώτα διαβάσει προσεκτικά σε αυτήν όλους τους όρους και τις προϋποθέσεις με τους οποίους παρέχεται η υπηρεσία που τους ενδιαφέρει. Για παράδειγμα, διαφημίσεις για δωρεάν προσφορές ή συμμετοχή σε κληρώσεις ενδέχεται να προϋποθέτουν τη χρήση υπηρεσιών πολυμεσικής πληροφόρησης με συνδρομή.
Επίσης, θα πρέπει να διαβάζουν προσεκτικά όλους τους όρους μίας διαφημιστικής καταχώρησης, προκειμένου να ενημερώνονται αναλυτικά για το είδος και τη χρέωση της παρεχόμενης υπηρεσίας, καθώς και για τον τρόπο παροχής της, όπως π.χ. εάν αφορά υπηρεσία με συνδρομή ή υπηρεσία που ολοκληρώνεται με τη λήψη περισσοτέρων του ενός 1 SMS κλπ.