Προσωρινό ανάδοχο για περιφερειακές εργασίες που αφορούν στο Μετρό Θεσσαλονίκης ανακήρυξε η «Αττικό Μετρό». Ο διαγωνισμός είχε προκηρυχθεί τον περασμένο Ιούλιο και αφορά στην εκπόνηση των μελετών, διερευνητικών εργασιών για τα δίκτυα κοινής ωφελείας και κυκλοφοριακών παρακάμψεων στους χώρους του έργου της βορειοδυτικής επέκτασης του μετρό Θεσσαλονίκης, καθώς και στον χώρο επέκτασης του αμαξοστασίου Πυλαίας. Το έργο έχει προϋπολογισμό 18,6 εκατ. ευρώ και διάρκεια 2 έτη, με χρηματοδότηση από το πρόγραμμα δημοσίων επενδύσεων. Στον διαγωνισμό μειοδότησε η ΙΝΤΡΑΚΑΤ με έκπτωση 27,03%, με δεύτερη την ΑΚΤΩΡ με 22,03% και τρίτη την κοινοπραξία Μυτιληναίος – Ξανθάκης με 9,31%.
Όμως σύμφωνα με πληροφορίες από την εταιρεία, δεν υπάρχει αντικείμενο έργου, αφού δεν υπάρχει στο σχεδιασμό επέκταση του μετρό προς το παρόν. Υπάρχει μόνο ως ιδέα μιας περιφερειακής γραμμής προς τα δυτικά της Θεσσαλονίκης, ως επέκταση της κύριας γραμμής, η οποία παρουσιάστηκε τον Απρίλιο του 2018 από τον πρώην υπουργό Μεταφορών και Υποδομών Χρήστο Σπίρτζη και τον πρώην πρόεδρο της «Αττικό Μετρό» Γιάννη Μυλόπουλο στο «11ο Περιφερειακό Συνέδριο για την Παραγωγική Ανασυγκρότηση στην Κεντρική Μακεδονία» (ο πρώην υπουργός Υποδομών Σπίρτζης προσπαθούσε να βγάλει κι άλλα έργα, τα οποία δεν προχώρησαν όπως η επέκταση της Αττικής Οδού). Τότε είχε ειπωθεί η γραμμή θα είχε μήκος 11 χλμ. και εννέα σταθμούς.
Κάποιοι λένε πως η προκήρυξη του διαγωνισμού για τις αυτές τις εργασίες δημοσιευτηκε καθαρά για προεκλογικούς λόγους. Τώρα το μπαλάκι πάει στη διοίκηση της Αττικό Μετρό, η οποία θα πρέπει να εξετάσει τις παραμέτρους για το εάν θα υπογράψει ή όχι τη σύμβαση.