Χρήστος Καλογεράκης: Ο CEO του μισού δισ. ευρώ

Ξεκινά σήμερα 2 Δεκεμβρίου 2019 η υλοποίηση της συμφωνίας Public–Media Markt για τη δημιουργία της νέας, κοινής εταιρείας. H συνεργασία οδηγεί στη δημιουργία του μεγαλύτερου omnichannel (στρατηγική πωλήσεων που συνδιάζει και αξιοποιεί τα διαθέσιμα κανάλια, αλληλεπιδρώντας στον πελάτη) λιανοπωλητή οικιακών/καταναλωτικών ηλεκτρικών, ηλεκτρονικών ειδών και ειδών ψυχαγωγίας σε Ελλάδα και Κύπρο με συνολικό κύκλο εργασιών που αναμένεται να ξεπεράσει τα 460 εκατ. eυρώ το 2019. Το δίκτυο πωλήσεων αποτελείται από 67 φυσικά και 4 online καταστήματα (www.public.gr, www.public-cyprus.com.cy, www.publicbusiness.gr, www.mediamarkt.gr) σε Ελλάδα και Κύπρο, ενώ η ενοποιημένη βάση της αριθμεί 100 εκατ. επισκέπτες.

Ο Χρήστος Καλογεράκης, ο οποίος από σήμερα αναλαμβάνει τη θέση του CEO στη νέα εταιρεία που θα περιλαμβάνει και τις δύο μάρκες, ανέφερε πως «με τη συνεργασία των δύο πολύ ισχυρών brands -Public και MediaMarkt- εισάγουμε στην πραγματικότητα ένα νέο μοντέλο retail, το οποίο βασίζεται στην προσφορά της πλέον ολοκληρωμένης πρότασης για τους καταναλωτές και παράλληλα στη δημιουργία αξίας για τους συνεργάτες και τους εργαζομένους μας, που θα ωφεληθούν πολλαπλά από τις συνέργειες που προκύπτουν».
Η συμφωνία διασφαλίζει την παρουσία της MediaMarkt στη χώρα και οι θέσεις εργασίας στον κλάδο της λιανικής. Η νέα εταιρεία που θα προκύψει από τη σύμπραξη της Public με τη MediaMarkt, αναμένεται να ωφελήσει – σύμφωνα με τον κ. Καλογεράκη – τους συνεργάτες και τους προμηθευτές παρέχοντάς ευκαιρίες ανάπτυξης. Προς την κατεύθυνση αυτή, «στοχεύουμε στην περαιτέρω ενίσχυση της παρουσίας επώνυμων brands που αναζητά ο καταναλωτής στα καταστήματα της MediaMarkt, με έμφαση κυρίως σε εταιρείες-κατασκευαστές που δραστηριοποιούνται στην ελληνική αγορά, με δικά τους γραφεία ή μέσω διανομέων. Η επέκταση της προϊοντικής γκάμας είναι στρατηγική προτεραιότητα που θα εφαρμοστεί και στα δύο brands», πρόσθεσε ο διευθύνων σύμβουλος του νέου σχήματος.

Ως αποκλειστικός χρηματοοικονομικός σύμβουλος της Media Saturn Holding GmbH για τη συναλλαγή ενήργησε η PricewaterhouseCoopers Business Solutions S.A. (PwC).
Ως αποκλειστικός χρηματοοικονομικός σύμβουλος της Olympia Group/Public για τη συναλλαγή ενήργησε η Deloitte Greece.

Ποιός είναι ο CEO του μισού δισ. ευρώ

Ο Χρήστος Καλογεράκης γεννήθηκε στην Αθήνα το 1971. Από τον Ιανουάριο του 2015 είναι Διευθύνων Σύμβουλος της εταιρίας Public (RETAIL WORLD S.A.), μέλους του Ομίλου Εταιρειών Olympia, συμφερόντων Πάνου Γερμανού. Ξεκίνησε την καριέρα του στο Λονδίνο, όπου εργάστηκε στον ναυτιλιακό κλάδο. Το 2003 επέστρεψε στην Ελλάδα και εντάχτηκε στον κλάδο των καταναλωτικών προϊόντων. Εργάστηκε σε σε διάφορες διοικητικές θέσεις στο κλάδο της κινητής τηλεφωνίας και απέκτησε εμπειρία σε πολυεθνικές εταιρείες, όπως η Vodafone και Wind. Ξεκίνησε στον Όμιλο Olympia το 2011, αναλαμβάνοντας τη θέση του Εμπορικού Διευθυντή του Retail Group (Public, Multirama, Getitnow).
Το 2012 ανέλαβε καθήκοντα Διευθύνοντος Συμβούλου στην εταιρία Westnet Distribution ΑΒΕΕ, που αποτελεί την εταιρία διανομής τεχνολογικών προϊόντων του Ομίλου Olympia. Στη διάρκεια της θητείας του η Westnet απέκτησε σύγχρονες δομές και οδηγήθηκε σε κερδοφορία.  Η ανάληψη των καθηκόντων του ως Διευθύνων Σύμβουλος της Public το Γενάρη του 2015 σηματοδότησε τη στροφή της εταιρικής στρατηγικής στην εμπορικότητα, οδηγώντας την Public σε κερδοφορία.
Ο Χρήστος Καλογεράκης είναι κάτοχος πτυχίου στη διοίκηση επιχειρήσεων και κάτοχος μεταπτυχιακού τίτλου σε Shipping, Trade & Finance από το πανεπιστήμιο City του Λονδίνου.