Η ιταλική Επιτροπή Ανταγωνισμού ερευνά την Google για ενδεχόμενη κατάχρηση της θέσης της στη διαφημιστική αγορά

Η εποπτική αρχή Ανταγωνισμού και Αγορών της Ιταλίας (Autorita Garante Della Concorrenza E del Mercato) ανακοίνωσε την Τετάρτη 28/10 ότι ξεκίνησε έρευνα για τη μητρική εταιρεία της Google την Alphabet για φερόμενη κατάχρηση της δεσπόζουσας θέσης της στην ιταλική αγορά διαφημίσεων στο διαδίκτυο.

Η έρευνα ακολουθεί μια καταγγελία που υπέβαλε η ιταλική διαφημιστική IAB πέρυσι και θα πρέπει να ολοκληρωθεί έως τον Νοέμβριο του 2021.

Η εποπτική αρχή ανέφερε ότι υποψιάζεται ότι η Google χρησιμοποιεί τεράστιες ποσότητες δεδομένων που συλλέγονται μέσω των δικών της εφαρμογών για να αποτρέψει ανταγωνιστές, προσθέτοντας ότι έκανε ελέγχους στα γραφεία της Google την Τρίτη.

Η ιταλική διαδικτυακή διαφημιστική αγορά έχει έσοδα 3,3 δισ. ευρώ πέρυσι.