Η βρετανική Αρχή Ανταγωνισμού ζητάει από το Facebook/Instragram να αποκαλύπτει κρυφές διαφημίσεις

Η Εποπτική Αρχή του Ανταγωνισμού και των Αγορών του Ηνωμένου Βασιλείου (Competion and Markets Authority) ανακοίνωσε την Παρασκευή ότι το Instagram έχει δεσμευτεί να κάνει μια σειρά αλλαγών για την αντιμετώπιση κρυφών διαφημίσεων στην πλατφόρμα του, μετά από ενέργειες της ρυθμιστικής αρχής. Η ρυθμιστική αρχή δήλωσε ότι διερευνά κρυφές διαφημίσεις στο Instagram καθώς αρκετοί από τους λεγόμενους ως «influencers» δημοσιεύουν διαφημίσεις χωρίς να τις επισημάνουν ως τέτοιες και ότι η εταιρεία δεν έκανε αρκετά για να αντιμετωπίσει το ζήτημα αυτό.

Η Facebook Ireland Ltd., η οποία λειτουργεί το Instagram στο Ηνωμένο Βασίλειο, έχει δεσμευτεί να ζητήσει από τους χρήστες να επιβεβαιώσουν εάν έχουν παρακινηθεί με οποιονδήποτε τρόπο να προωθήσουν ένα προϊόν ή μια υπηρεσία και απαιτούν από αυτούς να το αποκαλύψουν με σαφήνεια, δήλωσε η CMA.

Η εταιρεία θα εφοδιάσει τους χρήστες με μία εφαρμογή που θα δημοσιοποιεί την διαφήμιση έτσι ώστε να εντοπίζονται οι περιπτώσεις όταν κάποιοι χρήστες ενδέχεται να μην αποκαλύπτουν ότι η ανάρτησή τους είναι διαφήμιση, δήλωσε η ρυθμιστική αρχή.