Στην Ιταλία πουλήθηκαν συνολικά 13.654 υβριδικά και ηλεκτρικά αυτοκίνητα τον περασμένο Ιανουάριο. Τα αμιγώς ηλεκτρικά οχήματα ανήλθαν σε 1943 μονάδες καταγράφοντας αύξηση 1,2% σε σχέση με το αντίστοιχο περσινό μήνα.
Οι συνολικές πωλήσεις αυτοκινήτων στη χώρα τον Ιανουάριο μειώθηκαν 5,9% αγγίζοντας τις 155.528 μονάδες. Με άλλα λόγια παρά την αύξηση των αμιγώς ηλεκτρικών αυτοκινήτων το ποσοστό στο σύνολο είναι πολύ χαμηλό ήτοι 1,2%.
Η ιταλική κυβέρνηση έχει δώσει κίνητρα ύψους μέχρι 6.000 ευρώ για να αντικατασταθούν τα παλιά αυτοκίνητα με νέα χαμηλών εκπομπών ρύπων. Ωστόσο, και με δεδομένο ότι το “οικολογικό μπόνους” και τα αυστηρότερα όρια εκπομπών θα έχουν διάρκεια και τους επόμενους μήνες, θα δούμε μια γενικότερη άνοδο στις πωλήσεις των «καθαρών» αυτοκινήτων.
Το Zoe της Renault ήταν το πιο δημοφιλές ηλεκτροκίνητο μοντέλο και ακολούθησε η πρόσφατα ηλεκτρική έκδοση του Peugeot 208. Η ζήτηση ντίζελ μειώθηκε κατά 23%, ενώ το μερίδιο της βενζίνης αυξήθηκε στο 46,5% από 45,1% που ήταν τον Ιανουάριο του 2018.Το μερίδιο αγοράς των αυτοκινήτων με υγραέριο μειώθηκε στο 6,2% από 7,3%, ενώ οι πωλήσεις οχημάτων με συμπιεσμένο φυσικό αέριο αυξήθηκαν κατά 136% φθπανοντας τα 4.114 οχήματα και καταγράφοντας μερίδιο αγοράς στο 2,6% από το 1%.
Η αύξηση των πωλήσεων ηλεκτροκίνητων οχημάτων βοήθησε τις εκπομπές διοξειδίου του άνθρακα να μειωθούν κατά μέσο όρο στα 113 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο για τον φετινό Ιανουάριο σε σύγκριση με τα 118,2 γραμμάρια ανά χιλιόμετρο που ήταν τον Δεκέμβριο.