H MLS Πληροφοριική (διακριτικός τίτλος Innovation Inc) ανακοίνωσε ότι εισέρχεται στην αγορά της Βόρειας Μακεδονίας, μετά από την Κύπρο, τη Σερβία, την Βουλγαρία και την Αλβανία. Η Βόρεια Μακεδονία με πληθυσμό 2,1 εκατ. αποτελεί λόγω της γεωγραφικής της θέσης, μια αγορά στην οποία η MLS θα επιδιώξει να παίξει σημαντικό ρόλο.
Η εταιρεία έχει αναπτύξει το λειτουργικό σύστημα του MLS Easy™ στη σερβική γλώσσα. Η γλώσσα αυτή δεν είναι η επίσημη στη χώρα, μπορεί όμως να γίνει κατανοητή και να ομιληθεί από το μεγαλύτερο μέρος του πληθυσμού. Επίσης, τα MLS Smartphones και Tablets και το MLS Easy™ ενσωματώνουν την υπηρεσία Live Services η οποία δίνει την δυνατότητα στους χρήστες να αναζητούν τα κοντινότερα εστιατόρια, βενζινάδικα, φαρμακεία, τράπεζες, νοσοκομεία, σημεία στάθμευσης ή άλλα σημεία ενδιαφέροντος στη Βόρεια Μακεδονία και όταν ζητείται να πλοηγούνται σε αυτά.
Η MLS έχει υπογράψει συμφωνία αποκλειστικής συνεργασίας με την εταιρεία ARS Futura, η οποία αποτελεί διανομέα στη Β. Μακεδονία, για την εμπορία και προώθηση προϊόντων MLS στην εν λόγω χώρα. Επίσης σε συνεργασια με την ARS Futura θα συνεργαστούν με τοπικούς παρόχους της Βόρειας Μακεδονίας με αιχμή του δόρατος το MLS Easy™. Μέσω του MLS Easy™ δίνεται η δυνατότητα στους τοπικούς παρόχους να μετακινήσουν χρήστες 2G (που στη Βόρεια Μακεδονία είναι πάρα πολλοί) σε 4G με αποτέλεσμα την αύξηση των εσόδων τους λόγω της χρήσης υπηρεσιών δεδομένων. Επίσης, τα προϊόντα της MLS θα βρίσκονται στις τοπικές αλυσίδες λιανικής της Βόρειας Μακεδονίας.
Για τον πρώτο χρόνο (2020), η δραστηριοποίηση στην εν λόγω αγορά αναμένεται να αποδώσει έσοδα μεταξύ 500.000€ και 1.000.000€.