Τα ΕΛΤΑ προσπαθούν να προσελκύσουν πελάτες και μειώνουν τις τιμές για πρώτη φορά από το 2013

Επιβράβευση των τακτικών πελατών με εκπτώσεις που φτάνουν μέχρι και το 55% ανακοίνωσαν τα Ελληνικά Ταχυδρομεία, στο πλαίσιο της νέας εμπορικής και τιμολογιακής πολιτικής τους, δεδομένου ότι αντιμετωπίζουν σοβαρά οικονομικά προβλήματα κι έχουν χάσει χιλιάδες πελάτες. Η νέα τιμολογιακή πολιτική των ΕΛΤΑ θα ισχύσει από τις 3 Μαρτίου 2020 και συνοψίζεται στα εξής:

– Εγκαινιάζεται ένα σύστημα επιβράβευσης των αφοσιωμένων πελατών με την παροχή εκπτώσεων πιστότητας (loyalty discounts) που φτάνουν μέχρι και 55%.

– Ακολουθώντας τις διεθνείς πρακτικές, η Β’ Προτεραιότητα Εσωτερικού γίνεται ο νέος βασικός τρόπος αποστολής της αλληλογραφίας.

– Αναβαθμίζεται η Α’ Προτεραιότητα με πρόσθετες δυνατότητες.

– Αναβαθμίζεται η απλή αλληλογραφία με δυνατότητα ιχνηλάτησης ακόμα και για τα απλά αντικείμενα.

– Καθιερώνονται κοινά κλιμάκια βάρους στις υπηρεσίες του επιστολικού τόσο στο εσωτερικό όσο και στο εξωτερικό.

– Παρέχεται υποστήριξη στο ηλεκτρονικό εμπόριο καθώς καθιερώνεται ενιαία ζώνη τιμολόγησης για τις αποστολές στο εξωτερικό.

– Απλοποιείται η διαδικασία της τιμολόγησης για τους αποστολείς Διαφημιστικού Ταχυδρομείου.

– Καταργούνται πολύπλοκες διαδικασίες.

– Το απλό δέμα εσωτερικού παραμένει μία από τις οικονομικότερες και πιο αξιόπιστες λύσεις για την αποστολή αντικειμένων εντός της χώρας, με ενιαία τιμολόγηση για όλους τους προορισμούς εσωτερικού, ενώ εισάγονται και νέες προπληρωμένες συσκευασίες για αυτά τα δέματα.

Με την εφαρμογή, από τις 3 Μαρτίου, της νέας εμπορικής και τιμολογιακής πολιτικής τους, τα ΕΛΤΑ στοχεύουν να βελτιώσουν την ποιότητα των παρεχόμενων υπηρεσιών τους παρέχοντας σταθερά τις ανταγωνιστικότερες τιμές στην αγορά για προϊόντα σύγχρονα και ευέλικτα.

Πρόκειται για την πρώτη αλλαγή τιμολογίου που εφαρμόζουν τα ΕΛΤΑ, από το 2013.

Περισσότερες πληροφορίες στην ιστοσελίδα: www.elta.gr ή στο Κέντρο Εξυπηρέτησης Πελατών 800-11-82000.