Wind Ελλάς: Δωρεάν υπηρεσίες δεδομένων

Την ανάγκη να τεθούν η προστασία των ανθρώπων και η απρόσκοπτη παροχή υπηρεσιών επικοινωνίας ως υπέρτατες προτεραιότητες στην κρίσιμη αυτή περίοδο σημειώνει

Eπιστολή προς τους συνδρομητές της τηλεπικοινωνιακής εταιρείας Wind Ελλάς απέστειλε ο επικεφαλής της διοίκησής της Ζαρκαλής, αναφέροντας πως και η WIND συμμετέχει με όλες της δυνάμεις της στην εθνική προσπάθεια για τον περιορισμό της εξάπλωσης του COVID-19 και στηρίζοντας την πρωτοβουλία της Πολιτείας #DigitalSolidarityGR.

Στο πλαίσιο αυτό και για το επόμενο κρίσιμο διάστημα των 30 ημερών η εταιρεία προσφέρει δωρεάν υπηρεσίες δεδομένων και για όλους τους συνδρομητές της WIND – ιδιώτες, επαγγελματίες και επιχειρήσεις.
Ειδικά για τους συνδρομητές της στις σκληρά δοκιμαζόμενες Ιταλία και Ισπανία, οι υπηρεσίες φωνής και δεδομένων θα είναι δωρεάν. Παράλληλα, η εταιρεία φροντίζει με τις ψηφιακές εφαρμογές της (myWIND, myF2G, myQ) η διαχείριση των συνδέσεων και η πληρωμή των λογαριασμών να πραγματοποιούνται εύκολα και γρήγορα από το σπίτι. Ακόμη, για τις επείγουσες ανάγκες των πελατών της, τα καταστήματά μας παραμένουν ανοιχτά με μειωμένο ωράριο (09:00–15:00) και ενισχυμένα μέτρα προστασίας για εργαζόμενους και επισκέπτες. Επίσης, αναπτύχθηκε και προσφέρεται δωρεάν ειδική εφαρμογή τηλε-διασκέψεων, στηρίζοντας τη συνέχιση της λειτουργίας των επιχειρήσεων, όπως και δωρεάν πρόσβαση στην πύλη συναλλαγών gov.gr του Υπουργείου Ψηφιακής Διακυβέρνησης.

Σε ό,τι αφορά στην ασφάλεια των εργαζομένων της εταιρείας, ο κ. Ζαρκαλής αναφέρει πως εξαρχής, όταν το ενδεχόμενο άμεσης εξάπλωσης της πανδημίας ήταν πλέον ορατό στη χώρα μας, η WIND ήταν από τις πρώτες εταιρίες που εφάρμοσαν ένα εξειδικευμένο σχέδιο διαχείρισης της κρίσης. “Λάβαμε άμεσα και αυστηρά μέτρα προστασίας για τους περίπου 1.000 εργαζομένους μας και συνεχίζουμε να βρισκόμαστε συνέχεια στο πλευρό τους. Από τις 3 Μαρτίου το 50% των εργαζομένων μας ήδη εργαζόταν από το σπίτι, ενώ στις 16 Μαρτίου το ποσοστό ήταν άνω του 95%. Εφαρμόζουμε αυστηρά μέτρα προστασίας, σύμφωνα με τις οδηγίες του ΕΟΔΥ, για τους ανθρώπους μας στα τεχνικά τμήματα που εξακολουθούν να βρίσκονται στις εγκαταστάσεις μας. Περισσότεροι από 1.000 εργαζόμενοι στα Κέντρα Εξυπηρέτησης Πελατών δουλεύουν από τα σπίτια τους σε ποσοστό που αγγίζει το 100% χάρη στα εξελιγμένα συστήματα που έχουν στη διάθεσή τους”, σημειώνεται στην επιστολή.

“Όλες και όλοι εμείς στη WIND δεσμευόμαστε να συνεχίσουμε να υποστηρίζουμε έμπρακτα την οικογένεια. Τις ευπαθείς ομάδες. Τους επαγγελματίες. Τις επιχειρήσεις. Τον κάθε έναν ξεχωριστά. Δικό μας καθήκον είναι να προσφέρουμε την πιο κρίσιμη από ποτέ βοήθεια στην ελληνική κοινωνία και οικονομία. Ευχή όλων μας είναι η παγκόσμια και η εθνική προσπάθεια για την αντιμετώπιση της πανδημίας να έχουν άμεσα θετικά αποτελέσματα. Έως τότε, είμαστε πάντα σε επαφή, χωρίς να χρειάζεται να έρθουμε σε επαφή”, καταλήγει ο κ. Ζαρκαλής.