
Η Amazon ανακοίνωσε την Πέμπτη 29/7 άλμα κερδών και διψήφιο ρυθμό ανόδου των πωλήσεων στο β΄τρίμηνο του 2020, αφού εκτοξεύτηκαν οι on line πωλήσεις.
Οι πωλήσεις του β΄τριμήνου διαμορφώθηκαν σε 88,9 δισ. δολάρια και τα καθαρά κέρδη μετά από φόρους σε 5,2 δισ. δολάρια.
Τα κέρδη ανά μετοχή έφθασαν τα 10,30 $ έναντι 1,46 $, που περίμεναν οι αναλυτές ενώ τα έσοδα των 88,9 δισ. ήταν υψηλότερα έναντι προβλέψεων για 81,56 δισ. δολάρια.
Η Amazon δήλωσε ότι θα δαπανήσει περισσότερα από 2 δισεκατομμύρια δολάρια κατά το τρίτο τρίμηνο για πρόσθετα μέτρα που σχετίζονται με τον κορωναϊό, συμπεριλαμβανομένης της προμήθειας προστατευτικού εξοπλισμού για το προσωπικό, του καθαρισμού των εγκαταστάσεων και των αυξήσεων των μισθών, μεταξύ άλλων. Το περασμένο τρίμηνο, η Amazon είχε πει ότι θα δαπανήσει όλα τα κέρδη που ανέμενε 4 δισεκατομμυρίων δολαρίων μεταξύ Απριλίου και Ιουνίου σε παρόμοιες προσπάθειες.
“Αυτό ήταν ένα ακόμα εξαιρετικά ασυνήθιστο τρίμηνο και δεν θα μπορούσα να είμαι πιο περήφανος και ευγνώμων απέναντι στους υπαλλήλους μας σε όλο τον κόσμο“, δήλωσε ο διευθύνων σύμβουλος της Amazon, Jeff Bezos. “Όπως αναμενόταν, ξοδέψαμε πάνω από 4 δισεκατομμύρια δολάρια για το πρόσθετο κόστος που σχετίζεται με το COVID-19 το τρίμηνο για να βοηθήσουμε να διατηρήσουμε τους υπαλλήλους ασφαλείς και να παραδώσουμε προϊόντα στους πελάτες σε αυτήν την περίοδο υψηλής ζήτησης.”
Για το τρίτο τρίμηνο, η Amazon δήλωσε ότι αναμένει ότι οι καθαρές πωλήσεις θα κυμαίνονται μεταξύ 87 δισεκατομμυρίων και 93 δισεκατομμυρίων δολαρίων, αντιπροσωπεύοντας ετήσια αύξηση μεταξύ 24% και 33%. Η εταιρεία προβλέπει ένα εύρος λειτουργικών εσόδων ύψους 2 δισεκατομμυρίων δολαρίων και 5 δισεκατομμυρίων δολαρίων, που αντιπροσωπεύουν τις πρόσθετες επενδύσεις που θα κάνει λόγω κορωνοϊού.
Τα έσοδα για τη μονάδα υπολογιστικού νέφους της Amazon, Amazon Web Services, ανήλθαν σε 10,81 δισεκατομμύρια δολάρια για το τρίμηνο, αυξημένα κατά 29% σε ετήσια βάση, αλλά σημείωσαν μικρή επιβράδυνση από την αύξηση 33% που είχε πετύχει το πρώτο τρίμηνο του 2020. Οι υπηρεσίες cloud έχουν καταστεί ζωτικής σημασίας για οργανισμούς κατά τη διάρκεια της πανδημίας, καθώς πολλοί από τους υπαλλήλους τους δουλεύουν από μακριά.
Η άλλη κατηγορία εσόδων της διαφήμισης είχε έσοδα 4,22 δισ. δολάρια ή αύξηση 41% σε ετήσια βάση. Οι συνδρομητικές υπηρεσίες, οι οποίες περιλαμβάνουν έσοδα από τα μέλη της Prime, αυξήθηκαν κατά 29% σε ετήσια βάση σε 6,02 δισεκατομμύρια δολάρια. Τέλος, οι πωλήσεις σε τρίτους αυξήθηκαν κατά 52% από έτος σε έτος κατά τη διάρκεια του β΄τριμήνου του 2020.