
Παρά τις διαβεβαιώσεις που έδιναν από εχθές εκπρόσωποι της τράπεζας στο customer care ότι από λάθος η Τράπεζα χρέωσε προμήθεια 5 ευρώ στους λογαριασμούς πολλών πελατών της την Πρωτοχρονιά και ότι τα 5 ευρώ θα επιστραφούν, κάτι τέτοιο δεν έχει συμβεί μέχρι την ώρα της δημοσίευσης του παρόντος κειμένου (11.30 στις 2.1.2020).
Το θέμα προκάλεσε τεράστιες αντιδράσεις καθώς η τράπεζα εχθές Πρωτοχρονιά χρέωσε χωρίς προηγούμενη ενημέρωση 5 ευρώ προμήθεια ως τέλος σύνδεσης στο winbank, δηλαδή στην υπηρεσία της ηλεκτρονικής τραπεζικής, κάτι που η τράπεζα προωθούσε ότι παρείχε δωρεάν, προκειμένου να αλλάξει τις συνήθειες των πελατών της και να κάνουν τις συναλλαγές μέσω ίντερνετ και όχι στο κατάστημα.
Για το θέμα έχει ενημερωθεί ο διευθύνων σύμβουλος της Τράπεζας Πειραιώς Χρήστος Μεγάλου, αλλά μέχρι τώρα οι κινήσεις της διοίκησης είναι εξαιρετικά αργές.
Τελευταία ενημέρωση: Στις 12.00 η Τράπεζα Πειραιώς έστειλε μήνυμα στα κινητά πελατών της αναγνωρίζοντας το λάθος της και ζητώντας συγγνώμη. Ενημέρωσε ότι θα γίνει αντιλογισμός των χρεώσεων εγγραφής Winbank και Token.