Ξανασχεδιάζουν το branding του ελληνικού τουρισμού (γιατί κάτι πρέπει να κάνει και ο Θεοχάρης)

Ο υπουργός Τουρισμού Χάρης Θεοχάρης.

Oμάδα Εργασίας για «Βranding» του ελληνικού τουρισμού υπό τον Στηβ Βρανάκη, συνέστησε το υπουργείο Τουρισμού, στο πλαίσιο της υλοποίησης του στρατηγικού σχεδίου για την καλύτερη διαφήμιση και προβολή της χώρας στο εξωτερικό. Ο Βρανάκης ήταν επί σειρά ετών επικεφαλής του δημιουργικού εργαστηρίου της Google σε Ευρώπη, Μέση Ανατολή και Αφρική. Εκτός του Βρανάκη στην Ομάδα Εργασίας «Branding» συμμετέχουν οι κυρίες Ιωάννα Δρέττα, CEO της Marketing Greece, Ειρήνη Αναστασιάδου και Ελευθερία Φίλη.

Οι βασικοί στόχοι της ομάδας, η οποία θα λειτουργεί υπό την εποπτεία του υπουργού Τουρισμού, Χάρη Θεοχάρη, είναι η στρατηγική τοποθέτηση του brand της χώρας μας σε διεθνές επίπεδο (brand positioning), με πυλώνες το όραμα και την αποστολή (vision & mission) και η πρωτοβουλία επανατοποθέτησης του σε ευρύτερο πλαίσιο υπό την ευθύνη του υπουργείου Εξωτερικών, μια πρωτοβουλία επονομαζόμενη Repositioning Greece (επανατοποθέτηση της Ελλάδας).

Παράλληλα η πρωτοβουλία σύνταξης του δεκαετούς στρατηγικού σχεδίου 2021-2030, καθώς και ο σχεδιασμός βραχυπρόθεσμων δράσεων ανανέωσης, αλλά και η δημιουργία μακροπρόθεσμων εισηγήσεων που θα εξασφαλίσουν επάρκεια δεδομένων και ιδεών για το στρατηγικό σχέδιο, αποτελούν κεντρικούς στρατηγικούς άξονες.

Στις αρμοδιότητες της ομάδας εργασίας περιλαμβάνονται και βραχυπρόθεσμες ενέργειες ανανέωσης του branding για τον ελληνικό τουρισμό, όπως το νέο εκθεσιακό περίπτερο του ΕΟΤ και η ανανέωση του ιστότοπου www.visitgreece.gr, οι οποίες και θα τεθούν για αξιολόγηση και επαναπροσδιορισμό.

Ενδιαφέρον θα είχε να μάθουμε την ανάλυση κόστους-οφέλους της συγκεκριμένης διαδικασίας.