Γ. Ρέτσος: Στρατηγική προτεραιότητα ο τουρισμός για την κυβέρνηση

Ο τουρισμός πρέπει να αποτελέσει προτεραιότητα της Κυβέρνησης, στρατηγική επιλογή και να πάρει το μερίδιο που του αναλογεί είπε ο πρόεδρος του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων Γιάννης Ρέτσος σε εκδήλωση που πραγματοποίησε η Marketing Greece προς τους δημοσιογράφους με αφορμή την κοπή της πρωτοχρονιάτικης πίτας. Η Marketong Greece είναι μη κερδοσκοπική εταιρεία η οποία συστάθηκε πριν από χρόνια με πρωτοβουλία του Συνδέσμου Ελληνικών Τουριστικών Επιχειρήσεων και του Ξενοδοχειακού Επιμελητήριου Ελλάδος με αντικείμενο την προβολή του ελληνικού τουριστικού προϊόντος. “Κάτι που σου αποδίδει έσοδα, πρέπει να το χτίσεις και στρατηγικά” σημείωσε χαρακτηριστικά, προσθέτοντας πως οι συνθήκες στον τουριστικό χώρο και οι συγκυρίες μεταβάλλονται διαρκώς. Ο  κ. Ρέτσος ανέφερε πως ο ΣΕΤΕ βρίσκεται σε ανοικτή επικοινωνία με την Κυβέρνηση, ενώ έχει ήδη πραγματοποιηθεί συνάντηση με τον Πρωθυπουργό κατά τη διάρκεια των γιορτών.

Το υπουργείο Τουρισμού προχωρά σε συγκρότηση ομάδας εργασίας για τη δημιουργία Εθνικού Παρατηρητηρίου για την επίτευξη βιώσιμης τουριστικής ανάπτυξη. Μεταξύ άλλων, θα έχει ως αντικείμενο την καταγραφή και την διερεύνηση τουριστικών και άλλων δεδομένων, που θα επιτρέπουν την ανάλυση τάσεων σε τοπικό, περιφερειακό, εθνικό και διεθνές επίπεδο, ώστε να είναι εφικτή η έγκαιρη λήψη αποτελεσματικών αποφάσεων διαχείρισης και προβολής του προορισμού “Ελλάδα” σε εθνικό και σε περιφερειακό επίπεδο.

Η  Marketing Greece  για τη νέα χρονιά θα δώσει προτεραιότητα στην “εμπειρία” των επισκεπτών που έρχονται στην Ελλάδα, στη βιωσιμότητα και το περιβάλλον. Στο πλαίσιο αυτό συνεχίζονται οι ενημερωτικές καμπάνιες για την ανάδειξη προορισμών και τα ταξίδια εξοικείωσης ξένων δημοσιογράφων.